boho-wo Warszawa styl boho szafa kapsułowa fashion Warszawa moda Warszawa
0
Koszyk
Brak produktów w koszyku.
ubrania od projektanta Warszawa

To idea planowania zakupu garderoby w taki sposób, który pozwala na tworzenie kilkuelementowych zestawów odzieży w formie Kapsuł. Inaczej mówiąc Kapsuła, to grupa od pięciu do ośmiu części ubiorów, które dają łączyć się ze sobą kolorystycznie i stylistycznie, by można było tworzyć nowe kombinacje. Np. z 8 twoich ulubionych rzeczy możesz zbudować 28 strojów, a jeśli dołączysz do nich dodatki – buty, torebki, biżuterię, apaszki, nabiorą nowego charakteru. Takich kapsuł w twojej szafie powinno być kilka. Wszystko zależy od twojego stylu życia, wykonywanej pracy i indywidualnego stylu.

Najłatwiej utworzyć kapsułę „na luzie” czyli zebrać garderobę do użytku domowego. Może ci też być potrzebna kapsuła „profesjonalna”, niezbędna w bardziej formalnych sytuacjach, nie tylko zawodowych. Możesz potrzebować „swobodniejszej kapsuły zawodowej”, a także „sportowej”.
Gdy budujesz garderobę za pomocą kapsuł, na każdą sytuację znajdziesz wiele odpowiednich ubiorów, Twoja szafa będzie niewielka. Wzmocnisz pewność siebie i będziesz znacznie atrakcyjniej prezentować się każdego dnia. I pamiętaj, ten pomysł nie jest lekarstwem na kryzys i brak środków finansowych. Pielęgnowany jest od lat 80. XX wieku przez bogatych ludzi w USA i w innych państwach. Bo aby dobrze się prezentować nie trzeba wydawać fortuny na stroje. Taktyka tworzenia szafy kapsułowej jest bardzo praktyczna, a zakupy nowych rzeczy to nic innego jak inwestycja, którą trzeba zaplanować. Dobrej jakości rzeczy dadzą nowe możliwości tworzenia strojów i będą służyć przez wiele lat. Wystarczy tylko zmieniać dodatki. I właśnie nimi uatrakcyjniać wygląd zgodnie z tendencjami w sezonowej modzie.

nowoczesna marka ubrań Warszawa

Po raz pierwszy kapsułę ubraniową stworzyła w latach 70. XX wieku Susie Faux w swoim angielskim butiku. Chciała w ten sposób pokazać jak powinna wyglądać klasyczna kilkuelementowa baza (od 5 do 8 części) każdej damskiej garderoby.

boho-wo

Nie jest nową koncepcją. Prawie każda ikona stylu, od Kleopatry, Jackie Kennedy Onasis czy Audrey Hepburn, po Frida Kahlo, miała lub ma signature look, charakterystyczny wygląd, który podkreśla ich publiczną osobowość i wyraża ich estetyczne ideały.

Signature look oznacza dla ciebie znaczną samoświadomość: wiesz, co lubisz, kim jesteś i co ci odpowiada. Ta pewność, a raczej autentyczność, wzmacnia to, co próbujesz wyrazić swoim wyglądem, i czyni go tym bardziej mocnym.

boho-wo Warszawa

Chaos we własnym kolorystycznym wizerunku bardzo łatwo uzyskać, natomiast finezyjną harmonię - znacznie trudniej. Stąd wynika potrzeba znalezienia sposobu, aby nauczyć się wybierać barwy dodające urody i poprawiające wygląd, a unikać tych, które szpecą.

Kolor to coś, co najszybciej zauważamy w wyglądzie innych ludzi. W swoim - nie zawsze. Jaki podkreśla naszą urodę, a jaki ją gasi? Poddanie się profesjonalnej analizie własnego kolorytu jest zwykle najlepszym rozwiązaniem. Zawsze jednak pozostaje problem, jak odróżnić ją od
nieprofesjonalnej, którą wybrać i jak posługiwać się uzyskaną wiedzą.

styl boho

Tegoroczna moda to nieustająca feeria barw rozedrganych, wibrujących, ruchliwych. Kolorów garderoby, dodatków i makijażu, tęczowych, pięknie zharmonizowanych niczym dzieło najdoskonalszego malarza – Natury.

Kobieta BOHO-WO zna swoje najlepsze odcienie barw, które harmonizują z jej odcieniami skóry, tęczówek i włosów, dzięki analizie kolorystycznej typu urody metodą „Color Alliance”. Tylko u nas może uzyskać poradę stylistyczną doradcy wizerunku, jak poruszać się w osobistym świecie kolorów i budować swoją szafę kapsułową. Wzornik kolorów, który jest jej drogowskazem w kolorystycznej porze roku, ciepłej lub chłodnej, ułatwia jej wybór bluzki, sukienki czy żakietu do wiosenno-letniej kapsuły.

szafa kapsułowa

Branża mody jest drugim co do wielkości źródłem zanieczyszczeń przemysłowych (10% globalnego zanieczyszczenia) po lotnictwie. Produkcja tkanin i odzieży generuje ponad 92 miliony ton odpadów rocznie (prognozy podają 102 mln ton rocznie do 2030 r.) i zużywa 1,5 biliona litrów wody (drugie miejsce na świecie w zużyciu wody). Na przykład globalna produkcja tekstyliów na 1 mieszkańca wzrosła z 5,9 kg do 13 kg rocznie w okresie 1975–2018.

Niestety kult i szacunek do natury naszych przodków został obecnie wyparty przez egoizm i sztuczne potrzeby. Pomimo szeroko znanego negatywnego wpływu na środowisko, branża wciąż się rozwija, w dużej mierze ze względu na rozwój „Fast Fashion” (szybkiej mody), która polega na taniej produkcji, częstym kupowaniu pod wpływem impulsu i krótkotrwałym użytkowaniu odzieży.

Szukaj

Najnowsze artykuły

03 lipiec 2020
03 lipiec 2020
01 lipiec 2020
29 czerwiec 2020
29 czerwiec 2020
29 czerwiec 2020
E-mail: biuro@bohowo.pl
Tel: 790 559 040
Tel: 602 670 311

BOHO-WO Warszawa

Moda BOHO-WO Warszawa

Subskrybcja


ubrania sklep online

Strona korzysta z plików cookies i zapisuje pliki tymczasowe na Twoim komputerze. Pozostając na niej akceptujesz te warunki. Więcej TUTAJ.