To pierwsza polska marka fashion, która widzi kobiety jako opiekunki świata. To one starają się zmieniać rzeczywistość, są zwolenniczkami swobody, wolności i miłości. Im więcej wolności niosą w sobie, tym więcej tworzą jej w otaczającym świecie. Kobiety BOHO-WO są odważne, kreatywne, niezależne. Lubią żyć w zgodzie z naturą, podkreślają kobiecość, pielęgnują swój indywidualizm. Ich strój stanowi manifest odrębności własnych poglądów.
Kobiety BOHO-WO są entuzjastkami minimalizmu, coraz modniejszego trendu negującego konsumpcjonizm. Odrzucają nadmierne otaczanie się dobrami materialnymi, wolą mieć mniej niż więcej. Bo Mniej znaczy dla nich Lepiej. Życie z Mniej oznacza więcej czasu dla siebie, własnego rozwoju, czasu dla bliskich. Otwierają się na duchowość, duchowe przemiany i uniwersalne wartości. Budują własny styl, dzięki czemu czują się niezależne od mód i trendów, a ich szafy mają strukturę kapsułową. W zależności od trybu życia, osobowości i indywidualnych potrzeb kapsuły w szafie mogą być cztery lub więcej. Każda z nich może zawierać od pięciu do ośmiu części garderoby, co daje maksymalnie 28 strojów. Dodatki jeszcze je uatrakcyjnią.
Dlatego Kobiety BOHO-WO traktują swoją garderobę jako inwestycję dobrze zaplanowaną i tak dobraną, aby wszystkie jej elementy pasowały do siebie. Pozwala to na zaoszczędzenie czasu i pieniędzy, wybór rzeczy wysokiej jakości i świadomość dobrego wyglądu w różnych sytuacjach życiowych. To model w sam raz na czas kryzysu po pandemii.
Mniej naprawdę znaczy więcej.